  • Data: 2004-10-27 20:35:40
    Temat: Re: odliczenie vat
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 27 Oct 2004, satos wrote:
    [...]
    >+ EW ? EST ?

    EST - miałem na myśli komputer.

    >+ chyba tak czy inaczej mieszcze sie w EW. A nie wiem czemu nie
    >+ moze byc domniemaniem, ze robie skladaka i mam dopiero 1 czesc.

    Acha.
    To ja może spytam jak powinno się księgować na ryczałcie
    zakupy ST i EW które nie są jeszcze "przekazane do
    użytkowania" :)
    Już chciałem po armatkę sięgać ale uprzytomniłem sobie
    że wobec ciebie artykuły dotyczące KPiR są bezradne :)

    >+ Pewnym
    >+ problemem jest to, ze monitor nie moze stac tak, gdzie przyjdzie kontroler
    >+ bo to 300 km od miejsca gdzie go uzywam i watpie bym mogl to zmienic (na
    >+ pewno nie chce).

    Acha :)

    >+ Najwazniejsze pytanie sie pojawia. Gdzie ja mam obowiazek trzymac ten
    >+ monitor, czekajacy na rozbudowe ;-)
    >+ lub gdzie mam trzymac ten komputer firmowy monitor i bylą prywatną juz
    >+ firmową resztę ????

    W dowolnym "miejscu wykonywania działalności".
    Mogłoby być miło jakbyś w razie czego mógł błysnąć listą co
    gdzie masz :] ale chyba konieczna nie jest.
    Rozumiem iż owo "miesce 300 km dalej" masz OCZYWIŚCIE zgłoszone
    jako "miejsce prowadzenia" ??

    >+ Rozumiem, ze dla bezpieczenstwa lepiej wpisac komputer prywatny do EW??

    IMO wtedy nie da się postawić zarzutu "ukrywania czekogolwiek".

    [...]
    >+ Zostaje rozwiazanie trzymania tego "cus" do konca swiata ;]

    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)