  • Data: 2014-03-30 19:55:12
    Temat: Re: odliczenie vat - paliwo po 1 kwietnia
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-30 19:37, adam pisze:
    > A ja z innej strony. Przyznaję, że swojego osobowego czasem używałem
    > prywatnie, jednak tankowałem wtedy też prywatnie. Skoro z góry założono,
    > że nie tankowałem prywatnie, lecz oszukiwałem, to znaczy że teraz
    > zalegalizowano to oszukiwanie i będę mógł odliczać 50% VAT od wszystkich
    > jazd, również tych prywatnych?

    tak, ale od paliwa nie w tym roku.
    interpretacja mojej księgowej jest taka, że jak masz auto w EŚT to
    znaczy że wykorzystujesz je wyłącznie do działalności - może ci się nie
    chcieć rozpisywać ewidencji więc odliczasz tylko 50% waty, ale ja bym
    się nie chwalił że użytkuję prywatnie (może coś pokręciłem ale tak mi
    się kojarzy)

    Łukasz