    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: odnaleziona faktura
    Date: 23 May 2008 14:18:52 GMT

    Anax WRC w <news:g16i34$s64$1@news.interia.pl>:

    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0805230054370.2832@quad...
    [...]
    > To nim przewrócisz tę ustawę (o którą się opierasz), zapodaj brakujące
    > dane ;>
    [...]
    > akuratnie byla to czesc do komputera.

    Część do Twojego komputera?

    > Nie prowadze magazynu, tylko uslugi.

    Np. usługi montowania komputerów z części niepowierzonych?

    Naprawdę niewiele wyjaśniłeś, ba wręcz zamotałeś ;P

    > Wszystko co kupuje idzie w koszty inne.

    Modernizacja środka trwałego też?

    > jest na to jakas podstawa prawna, bo ksiegowa mojego brata- do ktorej
    > kompletnie zaufania nie mam i staram sie wlasnie brata przekonac ze on tez
    > nie powinien- twierdzi ze wrzucam w kwocie brutto jesli nie odliczylem vatu
    > w miesiacu w ktorym dostalem fakture.

    Dobrze, że nie masz, brat też niech tak zrobi i księgową wrzuci, a raczej
    nawrzuca... :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]