    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Date: Fri, 17 Feb 2012 20:00:09 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: odśnierzanie chodnika przy posesji [CROS]

    On Fri, 17 Feb 2012, Moon wrote:

    > Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał
    >
    > ty to jesteś Dyzio Marzyciel...

    Wiesz, mamy całkiem ścisłe pytanie, na które jest ścisła odpowiedź :)
    Ponieważ przepis przewiduje postępowanie na przypadek takiej
    nieprawidłowości w fakturze, przyjąć należy iż wystawca
    nie będzie podpadał pod KK, o ile prawidłowo odprowadził
    VAT.
    Jak koniecznie chce zapłacić VAT którego nikt mu nie zwróci,
    to nie wiem jak komu, ale mi wychodzi że może.
    Po prawdzie to zbędna komplikacja, są prostsze metody, ale
    co poradzić ;)

    pzdr, Gotfryd