    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: odśnierzanie chodnika przy posesji [CROS]
    Date: Sun, 19 Feb 2012 15:38:07 +0100

    Hello p,

    Sunday, February 19, 2012, 2:57:27 PM, you wrote:

    > No i niby z jakiego powodu do tego sprzątania wybrano włascicieli
    > sąsiadujących posesji, a nie np. wszystkich łysych mieszkających w danej
    > gminie,- ich związek z chodnikiem należacym do gminy jest plus/minus taki
    > sam jak własciciela sąsiadującej posesji;-)

    Ja mam takie szczęście, że od najbliższego chodnika dzieli mnie
    dróżka, której miasto za żadne skarby nie chce mi sprzedać. W związku
    z tym nie sąsiaduję z chodnikiem i mam w rzyci obowiązek odśnieżania
    :) Miasto tez ma w rzyci swój obowiązek i chodnik nie jest odsnieżany.
    Wszędzie mam na tyle daleko, że piechota spoid domu sie nie ruszam i
    zwisa mi nieodśniezony chodnik ale rzeczywiście kiedyś ktoś sobie na
    nim krzywdę zrobi i będzie szukanie winnego. Dobrze, że mam na pismie
    odmowę sprzedaży dróżki :)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl