  • 11. Data: 2012-02-18 07:58:57
    Temat: Re: odśnierzanie chodnika przy posesji [CROS]
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-02-18 06:23, p 47 pisze:
> [...]
    > 2. chodnik nie jest własnością odsnieżającego, który zresztą i tak płaci
    > większe od niewłascicieli podatki na rzecz gminy,
    > 3. właściciel chodniki zmusza przypadkowa w istocie osobę do wykonywania
    > prac na gminnym terenie
    > 4. odśnieżający nie jest winowajca opadów sniegu
    >
    > Na marginesie dodam, że może tez wystapić inna sytuacja podkreslajaca tę
    > w istocie moim zdaniem kuriozalność przepisu o obowiązku odśnieżania,-
    > Otóż droga i i chodnik może byc własnością fizycznej osoby, która z
    > usmiechem przy kominku bedzie obserwować, jak inni muszą odśnieżać JEGO

    Gmina odpowie, że płaci Tobie za odśnieżanie i sprzątanie za pomocą
    rabatu od podatku od nieruchomości/działki.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 12. Data: 2012-02-18 09:57:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Czeslawek wrote:

    > Gmina odpowie, że płaci Tobie za odśnieżanie i sprzątanie za pomocą
    > rabatu od podatku od nieruchomości/działki.

    niech mi wskaże gdzie ten rabat uzyskałem, skor obywatel nei posiadający
    chodnika i posiadajacy płąci to znaczy że nie udzieliła.

  • 13. Data: 2012-02-18 10:44:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Czeslawek,

    Saturday, February 18, 2012, 8:58:57 AM, you wrote:

    [...]

    > Gmina odpowie, że płaci Tobie za odśnieżanie i sprzątanie za pomocą
    > rabatu od podatku od nieruchomości/działki.

    Niech wskaże ten rabat, to go chętnie zapłacę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2012-02-19 13:57:27
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    > Hello Czeslawek,
    >
    > Saturday, February 18, 2012, 8:58:57 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Niech wskaże ten rabat, to go chętnie zapłacę.

    No i niby z jakiego powodu do tego sprzątania wybrano włascicieli
    sąsiadujących posesji, a nie np. wszystkich łysych mieszkających w danej
    gminie,- ich związek z chodnikiem należacym do gminy jest plus/minus taki
    sam jak własciciela sąsiadującej posesji;-)

  • 15. Data: 2012-02-19 14:38:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello p,

    Sunday, February 19, 2012, 2:57:27 PM, you wrote:

> [...]
    > gminie,- ich związek z chodnikiem należacym do gminy jest plus/minus taki
    > sam jak własciciela sąsiadującej posesji;-)

    Ja mam takie szczęście, że od najbliższego chodnika dzieli mnie
    dróżka, której miasto za żadne skarby nie chce mi sprzedać. W związku
    z tym nie sąsiaduję z chodnikiem i mam w rzyci obowiązek odśnieżania
    :) Miasto tez ma w rzyci swój obowiązek i chodnik nie jest odsnieżany.
    Wszędzie mam na tyle daleko, że piechota spoid domu sie nie ruszam i
    zwisa mi nieodśniezony chodnik ale rzeczywiście kiedyś ktoś sobie na
    nim krzywdę zrobi i będzie szukanie winnego. Dobrze, że mam na pismie
    odmowę sprzedaży dróżki :)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl