  • 1. Data: 2005-01-18 08:25:36
    Temat: oferta [pieczątki i podpis]
    Od: Robert Steward <d...@o...pl>

    witam

    zwracam się z prośbą o informacje
    czy brak pieczątki nagłówkowej firmy na każdej stronie oferty
    do przetargu) może być powodem do jej odrzucenia
    oferta wraz ze wszystkimi załącznikami jest podpisana przez osobę
    upoważnioną do zaciągania zobowiązań wraz z jej imienną pieczątką

    odpowiedzi nie znalazłem ani w ustawie o zamówieniach publicznych
    ani w kodeksie cywilnym, jak również w specyfikacji (siwz)

    dziękuję z góry za rozwianie moich wątpliwości
    Robert Steward

  • 2. Data: 2005-01-18 09:20:43
    Temat: Re: oferta [pieczątki i podpis]
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Robert Steward wrote:

> [...]
    > ani w kodeksie cywilnym, jak również w specyfikacji (siwz)
    >

    > dziękuję z góry za rozwianie moich wątpliwości

    A skad mialby sie wziac obowiazek "przystawienia pieczatki" ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2005-01-18 11:03:36
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    "Robert Steward" <d...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > odpowiedzi nie znalazłem ani w ustawie o zamówieniach publicznych
    > ani w kodeksie cywilnym, jak również w specyfikacji (siwz)

    A pytałeś na właściwszej grupie?
    T.

  • 4. Data: 2005-01-18 12:16:44
    Od: Black Peter <b...@w...pf.pl>

    Robert Steward napisał(a):
> [...]
    > ani w kodeksie cywilnym, jak również w specyfikacji (siwz)
    >

    > dziękuję z góry za rozwianie moich wątpliwości

    Moze, np wtedy jak w specyfikacji tego wymagaja.

    --
    *Black Peter*
    GG 663989

  • 5. Data: 2005-01-18 12:28:24
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Black Peter wrote:

    > Moze, np wtedy jak w specyfikacji tego wymagaja.

    A czy w specyfijacji moga wymagac, ze by na lazdej stronie na odwrociwe
    bylozdjecie zony prezesa ?

    Boguslaw

  • 6. Data: 2005-01-18 12:33:42
    Od: Black Peter <b...@w...pf.pl>

    bo napisał(a):

    > A czy w specyfijacji moga wymagac, ze by na lazdej stronie na odwrociwe
    > bylozdjecie zony prezesa ?
    >
    > Boguslaw

    A czemu nie .. o ile ladna ;)

    --
    *Black Peter*
    GG 663989

  • 7. Data: 2005-01-18 12:41:04
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Black Peter wrote:

    > A czemu nie .. o ile ladna ;)

    A powaznie...
    Specyfikacja niejest tylko "radosna tworczoscia" zamawiajacego.
    Moze zawierac wiazace dla oferentow tylko to,
    co moze zawierac wg ustawy...

    Boguslaw