  • 1. Data: 2005-01-18 09:16:46
    Temat: jak wliczyć czynsz za lokal w koszty?
    Od: "news.warzymice.net" <a...@m...com>

    Witam!
    Dziś wlaśnie dołaczyłam do tej grupy, gdyż mam pewien problem. Prowadze
    działalność gospodarczą w mieszkaniu, cześć sprzętu trzymam też w piwnicy.
    Co muszę zrobic, tzn. jakich dokumentów potrzebuję, gdzie mam się udać, zeby
    móc wliczyc sobie czynsz za ten lokal w koszty. Bardzo dziekuje za pomoc.
    Będę wdzieczna za wszelkie sugestie.Oczywiście zajrze jeszcze do archiwum
    grupy.
    Pozdrawiam

    Agnieszka

  • 2. Data: 2005-01-18 12:14:54
    Temat: Re: jak wliczyć czynsz za lokal w koszty?
    Od: Black Peter <b...@w...pf.pl>

    news.warzymice.net napisał(a):
> [...]
    > Będę wdzieczna za wszelkie sugestie.Oczywiście zajrze jeszcze do archiwum

    A zezwolenie od najemcy/spoldzielni masz? Szyld masz? Zastanow sie czy
    sie to w ogole oplaca.

    --
    *Black Peter*
    GG 663989

  • 3. Data: 2005-01-19 09:59:54
    Od: "fenRis" <f...@a...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Black Peter" <b...@w...pf.pl> napisał w wiadomości

    > A zezwolenie od najemcy/spoldzielni masz? Szyld masz? Zastanow sie czy
    > sie to w ogole oplaca.

    Mieszkanie wlasnosciowe nie wymaga chyba zadnej zgody? A szyld to nie
    problem..

    Piotr

  • 4. Data: 2005-01-21 10:54:00
    Od: Andrzej Smereka <a...@p...onet.pl>

    fenRis napisał(a):

> [...]
    >>>

    >piwnicy.

    >Mieszkanie wlasnosciowe nie wymaga chyba zadnej zgody? A szyld to nie

    A podatek od nieruchomości w związku z prowadzoną działalnością?

    --
    Andrzej Smereka

    a...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2005-01-21 11:25:01
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Andrzej Smereka napisał(a):
> [...]

    Szyld tak gdzies od lipca nie jest obwiązkowy ;-)

    > A podatek od nieruchomości w związku z prowadzoną działalnością?

    Nie wiemy co to za działalność i, podstawowa rzecz, czy jakiekolwiek
    pomieszczenie straciło przez to swój charakter mieszkalny.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813