    From: "Ania" <a...@N...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: opłata rejestracyjna samochodu w leasingu
    Date: Tue, 28 Aug 2007 11:39:14 GMT

    Użytkownik "Jagna" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:favf7d$9q0$1@mx1.internetia.pl...
    > Dnia Mon, 27 Aug 2007 20:37:35 GMT, Ania napisał(a):
    >
    > Hej :)

    > Mnie też ostatnio męczą koszty pośrednie i bezpośrednie... ;)
    >
    > Ale w tym przypadku, to nie miałabym wątpliwości, co do tego, że jest to
    > koszt podatkowy w momencie poniesienia i bilansowo także zostawiłabym tak
    > samo.
    > Chociaż analogicznie, to opłata wstępna, która przecież warunkuje wydanie
    > przedmiotu leasingu też winna być kosztem od razu, ale najnowsze
    > interpretacje i informacja z Krajowej Informacji Podatkowej (albo jakoś
> [...]
    Bardzo dziękuję za cenne wskazówki ,co do vatu jestem pewna ,natomiast
    IHMO ta opłata rejestracyjna rozłożona w czasie nie powinna zostać
    zakwestionowana,w końcu można i tak i tak,a ja tam z natury ostrożna
    jestem,poza tym analogia to opłaty wstępnej,gdzie zależy jak na to spojrzeć
    powinna być klasyfikowana w momencie poniesienia w całości,bo stanowi
    podstawę do wydania przedmiotu leasingu ,a jednak organy stoją na stanowisku
    by rozkładać w czasie..kwadratura koła:(
    pozdrawiam ania