  • 1. Data: 2003-04-14 14:16:36
    Temat: oprogramowanie OEM
    Od: "Młody" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    firma z która współpracuje posiada uszkodzony komputer (który był
    zakupiony wraz z pakietem Office - wersja OEM) Czy zgodnie z prawem, mogę
    ten komputer odkupic od tej firmy, naprawić i uzywać wraz z pakietem
    Office'a ?
    Jeśli tak to czy pakiet Office musi być wyszczególniony na fakturze
    zakupu ?

    Dzięki, Pozdrawiam Młody

  • 2. Data: 2003-04-16 06:52:53
    Temat: Re: oprogramowanie OEM
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Młody wrote:

> [...]
    > zakupiony wraz z pakietem Office - wersja OEM) Czy zgodnie z prawem,
    > mogę ten komputer odkupic od tej firmy, naprawić i uzywać wraz z

    Tak

    > Jeśli tak to czy pakiet Office musi być wyszczególniony na
    > fakturze
    > zakupu ?

    Według BSA - tak.
    Według prawa - nie wiem

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,