    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: osiołkowi w żłoby dano...- czyli jak prowadzić KPiR
    Date: Wed, 16 Jan 2008 16:56:07 +0100

    t...@o...pl wrote:
    > Ja tam twardzielem nie jestem, ale żaden z tych tanich progsów
    > nie spełnił moich wymagań - ale może jestem oldskoolowy albo coś :)

    Ja też kiedyś przechodziłem przez chorobę wieku dziecięcego polegającą
    na tym, że sam musiałem sobie wyrzeźbić wszelkie narzędzia.

    Jednakowoż po pewnym czasie doszedłem do wniosku, że nie stać mnie na
    moje własne produkty ;-)

    Zwłaszcza, że to co jest na rynku jest przeważnie dużo tańsze i nie dużo
    gorsze ;-)

    > A TaxMachine wywalił mi się kiedyś podczas testowania, do tego
    > nie miał obsługi vat np (może dało się to zaemulować jakimś własnym
    > rejestrem,
    > ale bez jaj, jesteśmy w uniji już ze 3 lata).

    Z "N.P" to niestety wiele problem ma problem.

    Też mnie to boli ponieważ większość usług robie za granicę, poza EU.

    Piotrek