  • Data: 2007-05-17 05:13:12
    Temat: Re: otwarcie dzialalnosci a pierwsze zakupy
    Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jeśli masz na myśli wyposażenie, to napisz, będę miał inne pytanie ;)

    Mam na myśli wyposażenie (wiem, że ze środkami trwałymi jest inaczej).
    Sam miałem podobny problem - tuż przed zarejestrowaniem działalności miałem
    okazję kupić potrzebny mi sprzęt po bardzo okazyjnej cenie. Na moje pytanie, czy
    mógłbym odliczyć jego zakup od podstawy opodatkowania, pracownik US oznajmił, że
    tak i polecił mi wykonanie spisu z natury. Tak zrobiłem i zgodnie z zaleceniami
    dokonałem wpisu do PKPiR, z Lp. 1, datą zdarzenia gospodarczego taką samą jak
    data rozpoczęcia działalności. Strasznie mi głupio, ale podstawy prawnej nie
    znam :-(
    Pozdrawiam.
    RR :-)

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 000740-2, 2007-05-16
    Przetestowano na: 2007-05-17 07:13:17