  • Data: 2006-10-19 19:55:27
    Temat: Re: pÂłatnik - problem z przekazem
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aretkka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:061e.000000ed.45378de5@newsgate.onet.pl...
    > A u mnie jeszcze się kisi i licho mnie bierze jak nic!
    > Bo nie mam gdzie wpisać, jak zatrudniam kogoś na pół etatu za
    najniższe
    > wynagrodzenie, to mi wylicza składkę na F.Pracy a nie powinno( jeśli
    > jedyne żródło dochodu) i muszę liczyć "na piechotę". Po drugie , po

    hm.. imo jakąś dziwną wersję płatnika masz. Odkąd pamiętam to składkę na
    FP i GFŚP trzeba było ręcznie wpisywać w DRA (samemu wyliczać i wpisywać
    kwotę zbiorczą za wszystkich pracowników) -> bo tego program nie
    wylicza.

    > kiego liczy mi wynagrodzenie płatnika, jak przepis umarł bodaj w 2003

    hm.. w którejś wersji płatnika to zlikwidowali. Nawet przy weryfikacji
    dokumentów zrobionych w poprzedniej wersji wywaliło mi właśnie to jako
    błąd i korekty musiałam składać. Jaką wersję płatnika masz? Zresztą masz
    możliwość ręcznego wyedytowania procentowych wartosci wyliczeń.

    > roku. Po trzecie dlaczego nie pracuje program "Płatnik" w linuxie?

    Konkurencja... Fakt i tu największy minus płatnika. Firma musi
    obowiązkowo kupić sobie windowsa... ta jak dodatkowy podatek. :(

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --