  • 21. Data: 2006-11-22 11:23:34
    Temat: Re: panie z ZUS ok
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 22-11-2006 o 12:18:33 Doktorynka <b...@a...pl> napisał(a):

    > tego powodu musialam przepisywac formularz ZFA,
    > zwrocilam pani uwage, ze rozdaja ulotki z blednym kodem ubezpieczenia
    > (XX,
    > zamiast dwoch zer).

    No bo ZUS nie wie co masz wpisać w miejsce tych X-ow, tylko Ty ot wiesz :)

  • 22. Data: 2006-11-22 11:58:44
    Od: "Doktorynka" <b...@a...pl>

    > No bo ZUS nie wie co masz wpisać w miejsce tych X-ow, tylko Ty ot wiesz :)

    Bym nawet tak pomyslala. Gdyby nie to, ze akurat chodzilo o jeden i
    konkretny kod. Z dwoma zerami, a nie xx.
    Pani w ZUS powiedziala, ze to pomylka...

  • 23. Data: 2006-11-22 12:06:49
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 22-11-2006 o 12:58:44 Doktorynka <b...@a...pl> napisał(a):

    > Bym nawet tak pomyslala. Gdyby nie to, ze akurat chodzilo o jeden i
    > konkretny kod. Z dwoma zerami, a nie xx.
    > Pani w ZUS powiedziala, ze to pomylka...

    Aha, czyli Copy&Paste sie komus zorbilo :)

  • 24. Data: 2006-11-22 14:57:18
    Od: "Doktorynka" <b...@a...pl>

    t napisal(a):
    > Aha, czyli Copy&Paste sie komus zorbilo :)

    tak można powiedziec :)

  • 25. Data: 2006-11-22 19:27:58
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Wed, 22 Nov 2006 12:58:44 +0100, Doktorynka napisał(a):

    > Bym nawet tak pomyslala. Gdyby nie to, ze akurat chodzilo o jeden i
    > konkretny kod. Z dwoma zerami, a nie xx.
    > Pani w ZUS powiedziala, ze to pomylka...

    Zaprawdę ;)
    Bawisz nas tutaj ładnie Doktorynko - ale proszę nie czyń tego więcej -
    poplułem monitor po lekturze tego wątku ;)))\
    Czy nie zarejestrowałaś czasami siebie - pal licho z kodem ubezpieczenia -
    ale z nazwiskiem "Jan Kowalski" ?? Wszak on często jest stawiany we
    wszelakiej maści "wzorach".

    Zapytam wprost:
    - dlaczego nie korzystasz z "Płatnika" do wypełniania zarówno dokumentów
    zgłoszeniowych jak i rozliczeniowych??
    Ten program, bez urazy - to nie osobista wycieczka pod Twoim adresem - jest
    idiotoodporny i wskazuje WSZELKIE błędy w tworzonych dokumentach.

  • 26. Data: 2006-11-22 21:54:45
    Od: "Doktorynka" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > Zaprawdę ;)

    Skonczmy to licytowanie sie.

    > Zapytam wprost: - dlaczego nie korzystasz z "Płatnika" do wypełniania
    > zarówno dokumentów
    > zgłoszeniowych jak i rozliczeniowych??

    Blad z kodem dotyczyl formularza ZFA. Nie mialam wowczas Platnika.

    Jesli jestes pracownikiem ZUS, to chetnie dowiem sie innych rzeczy, na
    privie.

    Zamykam te dyskusje, jesli nikogo to nie urazi.

  • 27. Data: 2006-11-23 01:33:11
    Od: Andrzej <w...@w...pl>

    Doktorynka napisał(a):

    > Braku kasy zapewne, bo ktos o materialy w koncu zapytal, panie byly
    > zmieszane i bylo im przykro
    >
    > Technika jest rozwinięta bardziej niż lata wstecz - można stosować np.
    > dyktafony ;)
    >
    > Mozna kupic dyktafon - na tym etapie DG jeszcze zarabiam na podatki, nie na
    > dyktafon :) Poza tym, co da nagranie komentarzy do slajdow, ktorych nie mam
    > przed oczami....

    aa