  • Data: 2004-08-04 22:16:23
    Temat: Re: paragon z taxi
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 4 Aug 2004, Samotnik wrote:

    >+ <m...@U...pl> napisal(a):
    >+ >>> czy paragon fiskalny z taxi moze byc podstawa do zaliczenia w koszt i
    >+ >>> odliczenia vatu?
    >+ >>
    >+ >> Nie. Ale jeśli nie minęło siedem dni, to poproś ich o fakturę.
    >+ >
    >+ > W koszty niby dlaczego nie ? Co do VAT-u zgoda.
    >+
    >+ Yyy, a jak to chcesz zrobić? DW?

    *JEŚLI* - to IMHO oczywiście DW :)
    Przyznam że mam obiekcje: rozporządzenie *jawnie* pozwala tylko na
    zaliczenie paragonów nabycia "w jednostkach handlu detalicznego"
    (IMHO taxi trudno zaliczyć :)) zakupów "materiałów" - tak że
    usługi nie bardzo podchodzą :(
    Może Mieczysław wyjaśni czy miał na myśli "inne dowody"
    wg par. 12.3.2 ?
    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd