  • 1. Data: 2003-05-21 18:13:14
    Temat: pierwszy urlop a rozwiązanie umowy o pracę
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    Pracownica po pół roku pracy (po studiach) 30 kwietnia nabyła prawo do
    urlopu w wymiarze 10 dni. Ona chce się teraz zwolnić. Czy w takim razie
    powinna u mnie wykorzystać te 10 dni czy też może u kolejnego pracodawcy i
    druga sprawa, czy jeśli nie wykorzysta tego, to czy muszę jej wypłacić
    ekwiwalent??

    Kolejne pytanie. Czy na prośbę pracownika pracodawca może zaliczkowo
    udzielić dzień urlopu jeśli pracownik nie nabył jeszcze prawa do urlopu??

    Magdalena

  • 2. Data: 2003-05-21 18:42:07
    Temat: Re: pierwszy urlop a rozwiązanie umowy o pracę
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    "Magdalena" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > powinna u mnie wykorzystać te 10 dni czy też może u kolejnego pracodawcy i
    > druga sprawa, czy jeśli nie wykorzysta tego, to czy muszę jej wypłacić

    upewniłam się że tak, albo urlop albo ekwiwalent ;-(

    > Kolejne pytanie. Czy na prośbę pracownika pracodawca może zaliczkowo
    > udzielić dzień urlopu jeśli pracownik nie nabył jeszcze prawa do urlopu??

    co do tego mam nadal wątpliwości. Czy jako pracodawca mogę pójść na rękę
    pracownikowi i przed nabyciem prawa do urlopu udzielic mu go zaliczkowo??

    Magdalena