  • 1. Data: 2003-05-21 17:13:45
    Temat: radio a kup
    Od: "ArS" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Krotko: czy radio , ot tak kupione raczej dla bajeru i muzyczki w trakcie
    prowadzenia tira, mozemy wciagnac w koszty w kpir ? czy to ma jakies duze
    znaczenie ze w zasadzie to raczej nie bardzo jest to koszt hmm... niezbedny
    do prowadzenia dzialalnosci.. chociaz.. z drugiej strony .. :)
    zdrowka
    arkady

  • 2. Data: 2003-05-21 19:05:18
    Temat: Re: radio a kup
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "ArS" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    niezbedny
    > do prowadzenia dzialalnosci.. chociaz.. z drugiej strony .. :)
    -----------------------------
    To ze dla bajeru to moze też ale do celów infomacyjnych chyba też
    przejezdość dróg warunki pogodowe przejścia graniczne itp.ja bym zaliczyła
    do kup.
    Wiola

  • 3. Data: 2003-05-21 19:41:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 May 2003, ArS wrote:

    >+ Witam,
    >+ Krotko: czy radio , ot tak kupione raczej dla bajeru i muzyczki w trakcie
    >+ prowadzenia tira, mozemy wciagnac w koszty w kpir ?

    Lubisz trudne pytania to dostaniesz trudną odpowiedź - poczytaj:
    http://groups.google.com/groups?as_oq=radio%20radia%
    20&ie=ISO-8859-2&as_ugroup=*.podatki&lr=&as_drrb=b&a
    s_mind=12&as_minm=1&as_miny=2001&as_maxd=21&as_maxm=
    5&as_maxy=2003&num=100&hl=pl

    :)

    >+ do prowadzenia dzialalnosci.. chociaz.. z drugiej strony .. :)

    No właśnie, ile osób tyle stanowisk :)

    pozdrowienia, Gotfryd