  • Data: 2003-05-01 16:05:01
    Temat: Re: pit-36 ostatnie pytanie :)
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > B5
    > który
    >

    > Uświadom mnie od kiedy tak jest?

    Nie wiem od kiedy.

    > Od dawna prowadzę DG, wielokrotnie byłem kontrolowany przez US.
    > Zawsze mam zwrot podatku i prawie zawsze przelewają mi na konto prywatne
    > zgłoszone w NIP3 (od kiedy go wprowadzono). Nigdy na firmowe
    > (bo jakim
    > prawem )

    W NIP-1 podajesz również KONTO OSOBISTE - nie tylko firmowe.
    Algorytm jest prosty:

    1. Posiadasz DG -> NIP-1, gdzie wpisujesz konto osobiste i konta firmowe;
    2. Nie posiadasz DG -> NIP-3, gdzie wpisujesz konto osobiste.

    W nagłówku każdego z tych NIP-ów jest dla kogo są przeznaczone. Jak byk!

    > Niby czemu zwrot podatku chcecie na konto firmowe????

    Nikt o tym nie pisał. Zwrócą na konto osobiste podane w NIP-1. Jest to tam
    wyraźnie napisane!

    Pozdrawiam,
    BaLab