  • 1. Data: 2009-02-28 15:46:18
    Temat: pit 8c i odkupienie jednostek uczestnictwa
    Od: "Ewa" <l...@o...eu>

    witajcie

    bardzo proszę o podpowiedź w jakiej deklaracji rozliczyć pit 8C - to chyba
    muszę w PIT36 a odkupienie jednostek uczestnictwa przez towarzystwo
    inwestycyjne?

    bardzo bardzo dziękuję
    Ewa

  • 2. Data: 2009-03-01 19:01:33
    Temat: Re: pit 8c i odkupienie jednostek uczestnictwa
    Od: marbad <m...@o...pl>

    Ewa pisze:
> [...]
    >
    > bardzo proszę o podpowiedź w jakiej deklaracji rozliczyć pit 8C - to chyba
    > muszę w PIT36 a odkupienie jednostek uczestnictwa przez towarzystwo

    Witaj,

    Wydaje mi sie, ze powinnas to rozliczyc w formularzu pit-38, pole 21.
    Nastepnie jesli nie byl oplacony podatek, to dodatkowo nalezy w polu 31
    wpisac 19%.
    Ale ekspertem nie jestem, wiec moze ktos to jeszcze potwierdzi.

    Pozdrawiam
    marbad