  • 1. Data: 2009-02-27 22:26:27
    Temat: jak rozliczyc umowe zlecenie Wielka brytania - Polska
    Od: Grzegorz <g...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam firme w Wielkiej Brytanii - spolka ltd., w Polsce mam osobe ktora
    wykonuje mi rozne projekty na umowe zlecenie (strony internetowe), w
    jaki sposob ta osoba ma mi wystawic rachunek za wykonana prace.
    Co dokladnie ma byc w takim rachunku, zeby i on mogl przed urzedem sie
    rozliczyc, a ja zebym mogl zaksiegowac wydane pieniadze?

    prosze o rady

    Pozdrawiam
    Grzesiek