  • 1. Data: 2009-02-28 14:43:50
    Temat: Krótkie pytanie, co do ulgi rodzinnej
    Od: polutt <p...@m...pl>

    witam Szanownych Grupowiczów

    Mam drobne pytanie w sprawie ulgi rodzinnej.
    Kwota jakiej nie może przekroczyć dziecko co podjęło działalność
    zarobkową (tutaj umowa-zlecenie) wynosi 3091,00 zł... ale brutto czy netto?
    We wszystkich informatorach jest napisane o tej kwocie, jako uzyskanej z
    rent, zasiłków czy stypendiów.
    Z góry dziękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2009-02-28 15:25:27
    Temat: Re: Krótkie pytanie, co do ulgi rodzinnej
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    polutt wrote:
> [...]
    > netto? We wszystkich informatorach jest napisane o tej kwocie, jako
    > uzyskanej z rent, zasiłków czy stypendiów.

    Przeczytaj w ustawie, a nie w informatorach.
    Ja obstawiam, że w przepisie jest mowa o dochodach dzieci,
    więc sprawę masz jasną.

  • 3. Data: 2009-02-28 16:14:17
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Przeczytaj w ustawie, a nie w informatorach.
    > Ja obstawiam, że w przepisie jest mowa o dochodach dzieci,

    Dla ulatwienia "dochod" to ani netto ani brutto :)
    Mniej niz brutto, wiecej niz netto :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-02-28 16:17:59
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Dla ulatwienia "dochod" to ani netto ani brutto :)
    > Mniej niz brutto, wiecej niz netto :)

    A czasem to i moze byc mniej niz netto - zwlaszca w autorskich umowach o
    dzielo :)

    Pozdrawiam
    SDD