  • 1. Data: 2009-02-28 19:26:28
    Temat: Nie rozliczanie sie z podatku
    Od: "Aśka" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Kupiłam od pewnej osoby pewne materiały ( wysłane zostały na majla). Po
    sprawdzeniu ich okazało się ze jest baardzo dużo błędów, osoba mnie olewa
    gdy prosze o prosze o zwrot chociaz czesci pieniedzy. Wiem na 100% ze nie
    posiada Dzialalnosci Gospodarczej - robi to na czarno. Gdzie moge taka osobę
    zgłosić?
    Z góry dziękuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2009-02-28 19:46:39
    Temat: Re: Nie rozliczanie sie z podatku
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 28-02-2009 o 20:26:28 A?ka <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam
    > Kupi?am od pewnej osoby pewne materia?y ( wys?ane zosta?y na majla). Po
    > sprawdzeniu ich okaza?o sie ze jest baardzo du?o b?edów, osoba mnie olewa
    > gdy prosze o prosze o zwrot chociaz czesci pieniedzy. Wiem na 100% ze nie
    > posiada Dzialalnosci Gospodarczej - robi to na czarno. Gdzie moge taka osobe
    > zg?osiae?

    Np do You can dance - po prostu tańcz

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-02-28 22:54:09
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Aśka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gdy prosze o prosze o zwrot chociaz czesci pieniedzy. Wiem na 100% ze nie
    > posiada Dzialalnosci Gospodarczej - robi to na czarno. Gdzie moge taka

    Bank Dawców Szpiku.

    marekz

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    3897 (20090228) __________