  • 1. Data: 2004-04-29 09:55:11
    Temat: pit36 a 37
    Od: "Kolargol" <m...@p...onet.pl>

    mam pytanie:
    uzywam programu do wyepniania pit i z rozpedu wypelnile (wydrukowalem i
    wysłalem) pit 36 (bo byl pierwszy) a mam przychod mam tylko z jednej umowy o
    prace. Czy musze wysylac korekte na porawnym pit'cie? wartosc wyliczen jest
    identyczna!
    pawelur

  • 2. Data: 2004-04-29 09:58:53
    Temat: Re: pit36 a 37
    Od: "A." <a...@o...pl>

    Kolargol wrote:

> [...]
    > mam tylko z jednej umowy o prace. Czy musze wysylac korekte na
    > porawnym pit'cie? wartosc wyliczen jest identyczna!

    IMHO tak, bo Ciebie obowiazuje PIT37 a nie 36.

    Pozdrawiam.
    --
    A.

  • 3. Data: 2004-04-29 10:05:19
    Od: "Kolargol" <m...@p...onet.pl>

    > IMHO tak, bo Ciebie obowiazuje PIT37 a nie 36.
    >
    > Pozdrawiam.
    > --
    Mam zalączyc jakies "słówka" dlaczego robie korekte?
    .

  • 4. Data: 2004-04-29 10:13:59
    Od: "A." <a...@o...pl>

    Kolargol wrote:

    > Mam zalączyc jakies "słówka" dlaczego robie korekte?

    Mozesz napisac, ze przez niedopatrzenie wypelniles nie ten PIT,
    ubrac to ladnie w forme (do Prezesa US - nie jestem pewna, czy to
    prezes czy moze jakos inaczej sie 'szef' US nazywa ;) ).

    Pozdrawiam,
    --
    A.

  • 5. Data: 2004-04-29 10:22:49
    Od: "M." <m...@a...pl.nospam>

    Dnia 2004-04-29 12:13, Użytkownik A. napisał:

> [...]
    > ubrac to ladnie w forme (do Prezesa US - nie jestem pewna, czy to
    > prezes czy moze jakos inaczej sie 'szef' US nazywa ;) ).

    Naczelnik :))

  • 6. Data: 2004-04-29 11:29:52
    Od: "koralgol" <m...@p...onet.pl>

    > Naczelnik :))
    A niemoge po prostu wyslac KOREKTA na pit 37 a "oni" (naczelnicy. szefowie,
    dyrektorzy) domyslą sie ze korekta jest "wazniejsza-świeższa". Ewentualnie w
    okienku "Dodatkowe informacje" napisze : omylkowe wypelnienie niewlascoiwego
    pit'a!
    pawelur

  • 7. Data: 2004-04-29 11:44:21
    Od: "A." <a...@o...pl>

    koralgol wrote:

> [...]
    > "wazniejsza-świeższa". Ewentualnie w okienku "Dodatkowe
    > informacje" napisze : omylkowe wypelnienie niewlascoiwego pit'a!

    IMHO mozesz. pismo do US nie jest (AFAIK) koniecznoscia tylko hmm...
    uprzejmoscia/grzecznoscia? ze strony podatnika. a i US chyba to
    lubi ;)

    Pozdrawiam,
    --
    A.

  • 8. Data: 2004-04-29 12:44:22
    Od: "rachuba" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > dyrektorzy) domyslą sie ze korekta jest "wazniejsza-świeższa". Ewentualnie
    > okienku "Dodatkowe informacje" napisze : omylkowe wypelnienie

    nie nie mozesz, bo nie korygujesz PIT 36 (czyli nie istrnieje sytuacja że
    miałes obowiązek składac PIT 36 i teraz go korygujesz)
    tylko po raz pierwszy składasz PIT 37. i musi byc złozony jako oryginał a
    nie korekta.
    Moim zdaniem musi być pismo wyjaśniające dlaczego złożyłes PIT 36 zamiast
    PIT 37.
    Ale to jest moje skromne zdanie...

    L.

  • 9. Data: 2004-04-29 15:40:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Apr 2004, koralgol wrote:
    [...]
    >+ A niemoge po prostu wyslac KOREKTA na pit 37

    Od niedawna korekta *wymaga* objaśnienia. Nie pamiętam daty
    nowelizacji która wprowadziła taki zapis do Ordynacji, ale
    to było razem z zabraniem "ochrony przy składaniu korekty" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)