  • 1. Data: 2004-04-29 10:27:08
    Temat: jaki Nr PKWiU dla internetu w nowej ustawie o VAT ???
    Od: "Marcin Gincelis" <m...@c...pl>

    Witam !!!

    Czy ktoś może jest zorientowany jaki numer PKWiU powinienem zastosować dal
    świadczenia usług z załącznika 4 pozycja 14 nowej Ustawy o VAT z dnia 11
    marca br.
    Panie w okienku US rozkładają ręce.
    Do tej pory dla tych usług stosowałem symbol 64.20.1
    Z góry dziękuję za pomoc.
    Marcin

  • 2. Data: 2004-04-29 11:02:01
    Od: "1111" <f...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin Gincelis" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > marca br.
    > Panie w okienku US rozkładają ręce.
    > Do tej pory dla tych usług stosowałem symbol 64.20.1

    Klasyfikacja PKWiU nie zmieniła się co nie oznacza, że jest to jakieś
    ułatwienie dla biednego podatnika.
    Jak zapewne wiesz jedynym ośrodkiem, który ma prawo opiniować klasyfikację
    PKWiU towarów i usług jest:
    Ośrodek Interpretacji Standardów Klasyfikacyjnych przy Urzędzie
    Statystycznym w Łodzi
    ul. Suwalska 29; 93 - 176 Łódź
    tel.: 42 68 39 100
    fax.: 42 68 39 010, 68 48 846

    Działają dość szybko, przynajmniej tak było przed wprowadzeniem nowych
    pozycji do Ustawy o VAT.

    Proponuje Ci zwrócić się do nich - udzielają tylko odpowiedzi pisemnych i
    chyba nie będziesz rozczarowany jeśli napiszę, że odpłatnych

    Pozwodzenia
    M. Przybyła