  • Data: 2004-12-10 12:08:38
    Temat: Re: pit5 w grudniu
    Od: "XAndrew" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma żadnej zaliczki w styczniu. To się wyrównuje przy rozliczeniu
    > rocznym (do końca kwietnia).

    A jak jest z rozliczeniem rocznym. Załóżmy że wpłacam do 20 grudnia zaliczkę
    za listopad i grudzień.
    Natomiast po 20 grudnia mam jakiś koszt uzyskania przychodu. Normalnie
    wrzuciłbym sobie ten koszt w przychód za aktualny miesiac i do 20 dnia
    kolejnego miesiąca rozliczyłbym się. Czy w rozliczeniu rocznym mogę sobie
    pomniejszyć przychód o koszty dochodu poniesione w grudniu ?
    Andrew