eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipłatnik i automatyczne odbieranie potwierdzeń › Re: płatnik i automatyczne odbieranie potwierdzeń
  • Data: 2004-06-16 06:26:34
    Temat: Re: płatnik i automatyczne odbieranie potwierdzeń
    Od: Dariusz Domagała <biuro(no_spam)@intersoft.net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Grzegorz Czapla" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:canltr$qgh$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Zapętliło mnie dziś i nie jestem w stanie logicznie zabrać sie za Płatnika
    > ...
    >
    > Czy po upgradzie do 6.02 coś zmieniło się z automatycznym odbieraniem
    > potwierdzeń? Coś trzeba poprawić, ustawić?
    > Wyskakuje "brak adresu strony www oraz brak adresu docelowego'' ?!
    > Tak z głupoty otworzyłem stronę
    > http://www.dokumenty.wroclaw.zus.pl/ackdownload.htm był tam jakiś
    > identyfikator kliknąłem pobierz - pobrał i po zarejestrowaniu okazało się
    to
    > brakujące potwierdzenie.
    > Ku mojemu zdziwieniu - wysyłałem automatycznie z programu. Tak to się
    teraz
    > robi :-(
    >

    Jest na to poprawka (w wersji 6.02.001 odbior jest spaprany).
    Pobierz sobie ja np. z http://www.intersoft.net.pl/klient_/oop.txt
    i wgraj do katalogu gdzie jest zainstalowany PP.
    Tam taki plik jest wiec go naloz.

    Darek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1