  • 1. Data: 2004-07-06 11:42:45
    Temat: platnik zusu
    Od: "ArS" <a...@a...net.pl>

    Witam,
    Prosze podpowiedzcie mi cos, bo platnik przed wysylka wyrzuca mi komunikat
    "blad rejestracji listy crl - brak zarejestrowanego certyfikatu wydawcy".
    Posciagalem z centrum certyfikacyjnego rozne pliki z certyfikatami,
    listami itd. ale co jak gdzie rejestrowac..no .. help. Co robic bo infolinia
    zajeta nonstop.
    zdrowia
    Arkady

  • 2. Data: 2004-07-06 12:51:32
    Temat: Re: platnik zusu
    Od: "A." <a...@o...pl>

    ArS wrote:

    > Prosze podpowiedzcie mi cos, bo platnik przed wysylka wyrzuca mi
    > komunikat "blad rejestracji listy crl - brak zarejestrowanego
    > certyfikatu wydawcy".

    tez mialam problem z lista crl, nie moglam jej uaktualnic poprzez
    sciagniecie z internetu. Dopiero sciagniecie wszystkich mozliwych
    certyfikatow z centrum certyfikacyjnego pomoglo z tym ze tez sie
    buntowal - chyba o kolejnosc chodzilo.

    > Posciagalem z centrum certyfikacyjnego rozne pliki z
    > certyfikatami, listami itd. ale co jak gdzie rejestrowac..no ..

    w czesci 'certyfikaty' klikasz prawym przyciskiem myszki i robisz
    'rejestruj z pliku' (chyba tak to jest) i juz. Powinno pomoc.

    Swoja droga dzis znowu nie moglam sciagnac list crl (obu)
    platnikiem - czy ktos wie, o co z tym chodzi? Przez centrum
    certyfikacji juz nie probowalam, bo dokumenty wyslaly sie bez
    problemu i potwierdzenia tez odebralam.

    Pozdrawiam,
    --
    A.
    Arguing with people on the Usenet is like competing in the Special

  • 3. Data: 2004-07-06 12:53:01
    Od: Dariusz Domagała <biuro(no_spam)@intersoft.net.pl>

    Użytkownik "ArS" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Posciagalem z centrum certyfikacyjnego rozne pliki z certyfikatami,
    > listami itd. ale co jak gdzie rejestrowac..no .. help. Co robic bo

    sciagnac i zarejestrowac:

    - certyfikat OOP
    - certyfikat CA_NAD_17

    Darek

  • 4. Data: 2004-07-08 22:50:03
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 6. lipca 2004 13:42 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane ArS:

> [...]
    > Posciagalem z centrum certyfikacyjnego rozne pliki z certyfikatami,
    > listami itd. ale co jak gdzie rejestrowac..no .. help. Co robic bo

    Hm... A po grzyba Ci te listy CRL? Poza świętym spokojem i maniem ich wot
    tak dla jaj?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)