  • 1. Data: 2004-07-06 10:12:38
    Temat: droga
    Od: "Alter Native" <c...@t...pl>

    witam

    Kiedy można mówić o remoncie drogi a kiedy o jej ulepszeniu, zakładając, że
    została wymieniona cała jej nawierzchnia? Wiem, że są różne zdania na ten
    temat. Czy np. wymiana nawierzchni drogi z płyt betonowych na kostkę brukową
    jest jej ulepszeniem czy tylko remontem?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-07-06 10:42:40
    Temat: Re: droga
    Od: "hanna" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alter Native" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > temat. Czy np. wymiana nawierzchni drogi z płyt betonowych na kostkę
    brukową
    > jest jej ulepszeniem czy tylko remontem?

    'n a m o je' to ulepszenie. [w kazdym razie na pewno nie likwidacja
    srod.trwalego i nie nowa inwestycja]

    hanka