  • 1. Data: 2004-11-08 22:34:45
    Temat: podatek dochodowy w podwójnej wysokośći a co z Vat-em
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy Vat też płacimy w podwójnej wysokości jak dochodowy - dochodowy za
    listopad i za grudzień do 20 grudnia a vat tak samo i w podwójnej wysokości do
    25?
    pzdr jas

  • 2. Data: 2004-11-09 10:49:07
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    jas wrote:

    > Czy Vat też płacimy w podwójnej wysokości jak dochodowy - dochodowy za
    > listopad i za grudzień do 20 grudnia a vat tak samo i w podwójnej
    > wysokości do 25?
    > pzdr jas

    Oczywiście nie

  • 3. Data: 2004-11-09 13:58:12
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl>

    > Oczywiście nie

    Czyli za listopad w grudniu za grudzień w styczniu itd?
    A czy jest jakiekolwiek roczne rozliczenie Vat-u zapłaconego w ciągu całego
    roku?
    jas

  • 4. Data: 2004-11-09 14:04:14
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    jas wrote:

    > Czyli za listopad w grudniu za grudzień w styczniu itd?

    Tak

    > A czy jest jakiekolwiek roczne rozliczenie Vat-u zapłaconego w ciągu
    > całego roku?

    VAT-u nie rozlicza się rocznie tylko miesięcznie (wyjątkowo mali
    podatnicy mogą kwartalnie zamiast miesięcznie).

  • 5. Data: 2004-11-09 23:02:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Nov 2004, jureq wrote:

    >+ jas wrote:
    [...]
> [...]
    >+ VAT-u nie rozlicza się rocznie tylko miesięcznie (wyjątkowo mali
    >+ podatnicy mogą kwartalnie zamiast miesięcznie).

    Sprzeciw :)

    Od tego roku występuje roczne rozliczenie pięcioletnich *korekt VAT*
    dla środków trwałych... jeszcze nie analizowałem czy wystąpi *fizycznie*
    (dla ST nabytych w tym roku) - ale na pewno wystąpi FORMALNIE :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)

  • 6. Data: 2004-11-10 08:06:33
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 11/10/2004 12:02 AM, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Od tego roku występuje roczne rozliczenie pięcioletnich *korekt VAT*
    > dla środków trwałych... jeszcze nie analizowałem czy wystąpi *fizycznie*
    > (dla ST nabytych w tym roku) - ale na pewno wystąpi FORMALNIE :)

    A dla nieruchomości nawet dziesięcioletnich

    --
    gefragt