  • 1. Data: 2004-11-08 18:13:06
    Temat: Czy kierowcy TIR-a na trasach międzynarodowych przysługuje ryczałt za nocelg i diety?
    Od: "Bartek" <b...@p...onet.pl>

  • 2. Data: 2004-11-08 21:27:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 Nov 2004, Bartek wrote:

    AFAIR sprawa była miesiąc temu sporna :] - MF twierdziło że kierowca
    zawodowy to jest "w pracy" a nie "w podróży" :] więc ich zdaniem
    nie przysługiwało, było kilka artykułów w prasie.
    Zeznaję że ostatnio nic w tej działce nie widziałem to nie wiem
    czy stanowisko jest nadal aktualne....

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)