  • 11. Data: 2002-02-07 10:18:53
    Temat: Re: podatek drogowy
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    ania napisał(a):

    > no wlasnie - a te "ciezarowki" z kratka?

    "Ciężarowość" jest tu określona ładownnością a nie wpisem w dowodzie.
    Zdaje się, od 2.5 tony wzwyż, ale nie jestem pewna.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 12. Data: 2002-02-07 10:25:29
    Od: Maddy <m...@i...pl>

  • 13. Data: 2002-02-07 10:45:53
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    ania napisał(a) w wiadomości: ...

    >no wlasnie - a te "ciezarowki" z kratka?
    >
    >ania
    >Nie wiem jak będzie w 2003 ale obecnie opłaty tzw.winiety od samochodów
    ciężarowych są obowiazkowe od samochodów o dopuszczalnej masie całkowitej
    powyżej 3,5 tony i wzwyż Ta masa wynika z dowodu rejestracyjnego sam.
    Myśle że w przyszłym roku będą opłaty od wszystkich innych samochodów ?
    Jolka

  • 14. Data: 2002-02-07 22:36:19
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Maddy wrote:

    > "Ciężarowość" jest tu określona ładownnością a nie wpisem w dowodzie.
    > Zdaje się, od 2.5 tony wzwyż, ale nie jestem pewna.

    Ponoć chodzi o takie ciężarowe, które na płatnej "autostradzie" łapią się
    na tę wyższą opłatę.
    Tak w ogóle, to grząś z nierządu twardo prostuje, że chodzi tylko o drogi
    szybkiego ruchu i tak zwane (przez władzę) autostrady. Coś jak np. w
    Czechach.

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =