  • 1. Data: 2002-02-05 14:46:47
    Temat: podatek drogowy
    Od: "lenkowa" <b...@v...pl>

    Czy to prawda że znów bedziemy mieć podatek dorogowy?
    Jeśli tak to czy każdy i ile i jak?
    I dlaczego
    ???
    ;o(((

    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2002-02-05 15:03:18
    Temat: Re: podatek drogowy
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >Czy to prawda że znów bedziemy mieć podatek dorogowy?
    >Jeśli tak to czy każdy i ile i jak?

    Wygląda na to, że nad podatkami nikt już u nas nie panuje :)
    Najwyraźniej jakiś urzędnik zapomniał, że taki podatek już od
    dawna istnieje i kilka lat temu został po prostu doliczony do
    ceny benzyny.

    >I dlaczego???
    Zdaje się, że nie ma czegoś takiego jak granice fiskalizmu :(
    Każdy sposób jest dobry aby coś jeszcze zagrabić.

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2002-02-05 15:32:25
    Od: "Przos" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ppinq" <p...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Najwyraźniej jakiś urzędnik zapomniał, że taki podatek już od
    > dawna istnieje i kilka lat temu został po prostu doliczony do

    To jest dobra metoda. Ten podatek też w końcu doliczą do ceny benzyny, a
    potem wprowadzą nowy

    --
    Paweł Rzoska
    p...@t...pl

  • 4. Data: 2002-02-05 15:57:46
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    Przos wrote:

    > U?ytkownik "ppinq" <p...@h...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > To jest dobra metoda. Ten podatek te? w ko?cu dolicz? do ceny benzyny, a
    > potem wprowadz? nowy

    Podobno ma obowiazywac od przyszlego roku. W jakims serwisie inf.
    slyszalam, ze ma wyniesc ok. 100 zl/rok.
    Kazdy sposob na kase jak widac jest dobry.
    ----------
    Graszka

  • 5. Data: 2002-02-05 18:30:52
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >Podobno ma obowiazywac od przyszlego roku. W jakims serwisie inf.
    >slyszalam, ze ma wyniesc ok. 100 zl/rok.
    >Kazdy sposob na kase jak widac jest dobry.

    Przed chwilą to samo podał TVN.
    A na pocieszenie jeszcze jedno - szykuje się istotny wzrost
    składek OC :)))

  • 6. Data: 2002-02-06 12:00:59
    Od: "Basia" <p...@w...pl>

    lenkowa napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...
    >Czy to prawda że znów bedziemy mieć podatek dorogowy?
    >Je?li tak to czy każdy i ile i jak?
    >I dlaczego
    >???
    >;o(((
    >
    >pozdrawiam,
    >
    >Ten podatek ma byc na przejazd drogami szybkiego ruchu oraz autostradami i
    tylko od samochodow osobowych (co osobiscie uwazam za niesprawiedliwe wiecej
    po tych drogach jezdzi TIRow i to oni powinni go placic) taka informacje
    uslyszalam w radiu tak mi sie wydaje. Miejmy jedank nadzieje, ze go nie
    wprowadza.
    Pozdrawiam
    Basia

  • 7. Data: 2002-02-06 13:20:29
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

> [...]
    >po tych drogach jezdzi TIRow i to oni powinni go placic) taka informacje
    >uslyszalam w radiu tak mi sie wydaje. Miejmy jedank nadzieje, ze go nie

    Co nie zmienia faktu, że podatek na powyższe cele jest już
    obecnie płacony w benzynie.
    Za chwilę ktoś równie spostrzegawczy odkryje, że w złym stanie
    są drogi miejskie i należy wprowadzić dodatkową opłatę na
    ich utrzymanie.
    O! Zabrakło na drogi osiedlowe!
    Nie ma problemu, wprowadzimy opłatę i na osiedlowe.
    A mosty? Nie ma pieniędzy na budowę i remonty mostów! itd. itd.
    W ten sposób dochodzimy pomału do podwójnego finansowania tych
    samych celów.
    Na koniec pewnie okaże się, że "zwykły podatek" ledwo wystarcza
    na utrzymanie biurokracji i też trzeba go będzie podnieść.

    pozdr. PinQ

  • 8. Data: 2002-02-06 14:48:20
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Basia napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...

> [...]
    >po tych drogach jezdzi TIRow i to oni powinni go placic)
    >
    >Jeśli chodzi o TIR i inne ciężarowe samochody to podatek drogowy był już
    płacony za poprzednie lata W roku 2002 weszły karty opłat za jazdy po
    naszych pięknych drogach opłata związana z użytkowaniem samochodów na
    przewóz rzeczy na potrzeby własne.Właśnie dziś załatwiałam formalności z tym
    związane .Wnioski :
    - wzrost o 100 % podatku drogowego
    - opłata za zaświadczenie 500 zł. i po 100 zł za wypis na samochód
    - karta za przejad na 1 samochód ( pow.3,5tony) 400 zł.
    Jak sądze nie poprawi to jakości dróg.
    Jolka

  • 9. Data: 2002-02-07 08:53:33
    Od: "TeleNorc" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lenkowa" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Czy to prawda że znów bedziemy mieć podatek dorogowy?
> [...]
    W AKTUALNOSCI E-MAIL E-PODATKI z 6.01.2002
    Szanowni Panstwo!
    Z przyjemnoscia przesylamy Panstwu 5/02 (42) numer
    cotygodniowych informacji prawno-podatkowych.
    http://www.dashofer.pl/?sect=tekst&id=1213&stat

    Od stycznia 2003 r. kierowcy samochodow osobowych beda musieli
    placic ok. 100 zl rocznie nowego podatku drogowego, tzw. winiety.
    Od poczatku roku oplata taka obowiazuje kierowcow samochodow
    ciezarowych. Winieta zastapione zostaly dotychczasowe oplaty
    pobierane na granicy od przewoznikow miedzynarodowych.

    nic dodać nic ująć...
    z pozdrowieniami
    Sylwia

  • 10. Data: 2002-02-07 09:18:51
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

> [...]
    > ciezarowych. Winieta zastapione zostaly dotychczasowe oplaty
    > pobierane na granicy od przewoznikow miedzynarodowych.

    no wlasnie - a te "ciezarowki" z kratka?

    ania