  • 1. Data: 2003-09-12 16:15:47
    Temat: podatek od aportu sp. zoo
    Od: "kizzi" <k...@w...pl>

    czy płaci sie podatek od aportu wnoszonego do sp. zoo przy jej zakładaniu??
    kiz

  • 2. Data: 2003-09-12 16:32:12
    Temat: Re: podatek od aportu sp. zoo
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "kizzi" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy płaci sie podatek od aportu wnoszonego do sp. zoo przy jej
    zakładaniu??
    > kiz

    tak, płaci się tak samo jak od kapitału (suma wartości kapitału + aport - z
    tego wyliczyć należny podatek)

  • 3. Data: 2003-09-12 17:00:35
    Od: "kizzi" <k...@w...pl>

    > tak, płaci się tak samo jak od kapitału (suma wartości kapitału + aport -
    > tego wyliczyć należny podatek)

    czyli jaki konkretnie ten podatek chodzi mi o procent albo inny sposób
    obliczania) aport jest jedynym kapitałem w tym przypadku i powiedzmy, że
    jest wart równo 50.000 zł
    dzięki
    kizzi

  • 4. Data: 2003-09-12 17:17:28
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    > czyli jaki konkretnie ten podatek chodzi mi o procent albo inny sposób
    > obliczania) aport jest jedynym kapitałem w tym przypadku i powiedzmy, że
    > jest wart równo 50.000 zł

    podatek wynosi 270zł. polecam lekturę ustawy o podatku od czynności
    cywilnoprawnych Dz.U.Nr 86 poz. 959 z 2000r.

  • 5. Data: 2003-09-12 18:14:53
    Od: "Michał Jurewicz" <j...@b...pl>

    > podatek wynosi 270zł. polecam lekturę ustawy o podatku od czynności
    > cywilnoprawnych Dz.U.Nr 86 poz. 959 z 2000r.

    łeeee tak mało, trochę się zawiodłam nie powiem, dzięki za źródło, ale
    jakbyś mógł mi podpowiedzieć jak jest to obliczane, bo nie mam dostępu do
    tej lektury
    dzięki
    kizzi

  • 6. Data: 2003-09-12 18:35:39
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Jurewicz" <j...@b...pl> napisał
    > łeeee tak mało, trochę się zawiodłam nie powiem, dzięki za źródło, ale
    > jakbyś mógł mi podpowiedzieć jak jest to obliczane, bo nie mam dostępu do
    > tej lektury

    do 2000zł - 1%
    od 20 do 30000zł - 0,5%
    powyżej 30000zł 0,1%