  • 1. Data: 2003-09-12 17:55:33
    Temat: krzywy ZUS
    Od: "RobertW" <i...@S...pl>

    witam,
    dziś zostałem zbulwersowany przez panie z Zusu na Ursynowie w Warszawie.
    Odmówiły przyjęcia druku sporządzonego programem Płacznik twierdząc, że
    jest krzywy. Odpowiadam z góry na pytania: wydruk nie idzie na skos;)
    Jest doskonale równoległy do krawędzi kartki, jedyną jego ułomnością
    jest mniejszy margines z lewej niż z prawej strony.
    a trzynasty jutro...
    RW

  • 2. Data: 2003-09-12 18:01:50
    Temat: Re: krzywy ZUS
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witaj RobertW,

    W Twoim liście datowanym 12 września 2003 (19:55:33) można przeczytać:

    nie lepiej pocztą wysłać ???

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas

  • 3. Data: 2003-09-12 18:26:32
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl>

    Na kartce są trzy znaczniki. Po lewej na górze, po prawej na górze i dole.
    Jeżeli ich widzisz to może być nawet krzywo. Po to są te znaczniki, żeby
    spozycjonować skaner odczytujący. Jeżeli są widoczne wszystkie 3 to jest ok.

    --
    PawełJ

  • 4. Data: 2003-09-12 18:41:24
    Od: "RobertW" <i...@S...pl>

    wszystkie są widoczne doskonale i to w sporej odległości od krawędzi
    kartki.
    RW