  • 1. Data: 2003-09-12 15:01:18
    Temat: PŁATNIK II a drukarka HP
    Od: "Oscarek" <o...@o...pl>

    Miałem problemy z poprawnym wydrukiem
    kodu kreskowego na deklaracjach z nowego
    Płatnika.
    (drukuje duży czarny kwadracik)
    Pani na infolinii poinformowała mnie, że
    muszę zmienić drukarkę.
    Nieźle, co. Podobno nowy Płatnik nie
    współpracuje z drukarkami HP, które są
    chyba najpopularniejszymi w Polsce.
    Czy ktoś wie może coś więcej na ten
    temat?

    Przemek

  • 2. Data: 2003-09-12 15:22:19
    Temat: Re: PŁATNIK II a drukarka HP
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Oscarek" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Płatnika.
    > (drukuje duży czarny kwadracik)
    > Pani na infolinii poinformowała mnie, że

    Na HP LaserJet 1200 wydruki wyszły poprawne. Na atramentówkach nie
    próbowałem :-/.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-09-12 15:31:17
    Od: "Oscarek" <o...@o...pl>

    wydrukiem
> [...]

    Ja używam atramentówki i o takich
    modelach HP rozmawiałem z panią z
    infolinii. mam jednak cały czas
    nadzieję, żo ona się myliła.

    Przemek

  • 4. Data: 2003-09-12 18:24:49
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl>

    Drukowałem na hp 930 było dobrze. Ale to tylko 5 kartek

    --
    PawełJ