  • Data: 2005-03-07 22:25:40
    Temat: Re: podatek od darowizny- od kiedy?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 7 Mar 2005, witek wrote:
    [...]
    > + Nawet jak się powołam na darowiznę która miała miejsce 50 lat temu, to też
    > + bym musiał zapłacic podatek. tu nie ma żadnego przedawnienia.
    > + A jak zarobię coś i nie zapłacę od tego podatku dochodowego to za 5 lat z
    > + kawałkiem już mi nic nie będą mogli zrobić.

    ...pod warunkiem iż jesteś w stanie wykazać że zarobiłeś i *już*
    je wtedy miałeś... przypadek iż US podważył "tylko zeznania" jakiejś
    babci i przywalił 75% "z tytułi nieujawnionych dochodów" był opisywany
    w prasie...

    > + I dlatego uważam, że coś tu jest nie równo.

    Ano tak jest. Najwyraźniej dla tych co wiedzą jak pływać :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)