  • 1. Data: 2005-01-17 14:50:36
    Temat: podatek przy zakupie mieszkania
    Od: "Grzegorz" <s...@p...onet.pl>

    witam

    wlasnie kupilemm mieszkanie spoldzielcze-wlasnosciowe za 48000zl. Pieniadze na
    zakup byly w 100 procentach z kredytu hipotecznego. moje pytanie jest czy w
    takim przypadku powinienem zaplacic urzedowi skarbowemu podatek od wzbogacenia
    lub jakikolwiek inny podatek i ile wynosza kwoty tych podatkow w przypadku gdy
    powienienem cos placic ?

    z gory dziekuje za odpowiedz
    Grzegorz

  • 2. Data: 2005-01-18 09:19:56
    Temat: Re: podatek przy zakupie mieszkania
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Grzegorz wrote:

> [...]
    > podatek od wzbogacenia lub jakikolwiek inny podatek i ile wynosza kwoty
    > tych podatkow w przypadku gdy powienienem cos placic ?

    Od jakiego wzbogacenia ?

    Dobry czlowieku.
    Czy nie sluchales co Pan Notariusz do Ciebie mowil ?

    Pan notariusz wszystkie nalezne oplaty i podatki
    skrzetnie i dokladnie wyliczyl, pobral i dopiero
    potem wydal Ci wypis...

    Boguslaw