  • 1. Data: 2005-01-17 12:32:27
    Temat: Prawo podatkowe
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@o...pl>

    Witam

    Mam pytanie: co należy rozumieć pod pojęciem: "znajomość PODSTAW prawa
    podatkowego"? Jak konkretnie można przetłumaczyć powyższą "znajomość" (do
    czego się odnosi, których przepisów/ustaw dotyczy, co oznacza "podstawy")?

    Za odpowiedź z góry dzięki
    T.N.

  • 2. Data: 2005-01-17 23:18:27
    Temat: Re: Prawo podatkowe
    Od: "Nancy" <n...@n...com>

    Witam!!

    Wg mnie chodzi o znajomosc zasad opodatkowania, zarowno osob fizycznych jak
    prawnych mozna to rozumiec jako znajomosc ustaw podatku dochodowego od osob
    prawnych fizycznych VAT itp, ale rownie dobrze moze chodzic o wiedze z
    zakresu ustawy Ordynacja podatkowa czyli relacje urzad /podatnik

    Anna

  • 3. Data: 2005-01-18 00:26:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 Jan 2005, Tomasz Nowak wrote:

    >+ Mam pytanie: co należy rozumieć pod pojęciem: "znajomość PODSTAW prawa
    >+ podatkowego"?

    Nie bić proszę ;)
    Ale mam pomysł: żeby ustalić iż jest to "zdolność do udzielenia
    prawidłowej odpowiedzi na każde pytanie padające na grupie .podatki" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)