  • 1. Data: 2012-02-19 16:14:36
    Temat: podatki od nagród konkursowych - nie ma juz kwoty wolnej?
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Witam,

    Pytanie z czystej ciekawości. AFAIR, jeśli w jakichś konkursach/promocjach
    nagrody miały wartość mniejszą niż 760 złotych, podatku nie pobierało się.
    Wczoraj wpadło mi w oko jakieś konkursiwo, gdzie do nagrody za ~40 złotych
    dołączano 5 na podatek. Fiskus upadł na głowę, czy organizator chce być
    świętszy od papieża?

    AK

  • 2. Data: 2012-02-19 18:03:20
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    W dniu 2012-02-19 17:14, Andrzej Kubiak pisze:
> [...]
    > dołączano 5 na podatek. Fiskus upadł na głowę, czy organizator chce być

    żeby było zwolnienie do 760zł muszą być spełnione warunki:
    1. konkurs organizowany przez media
    2. konkurs ogłoszony w mediach

    Czyli np. firma produkująca zupki chinskie robi konkurs i ogłasza go w
    tv, gazetach - nie ma zwolnienia;
    telewizja robi konkurs i ogłasza go w tv, gazetach - jest zwolnienie.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --