  • 1. Data: 2007-12-10 15:50:59
    Temat: [podatki.pl] KPiR - wyciągi drukowane
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dawno już nie było o to pytania, ale wklejam dla googla

    http://podatki.pl/artykuly/14_2376.htm?idDzialu=14&i
    dArtykulu=2376

    Cyt(IS Wrocław):

    "Korzystanie z usług bankowych przez Internet umożliwia podatnikowi
    wydrukowanie wyciągu bankowego we własnym zakresie i jeżeli wyciąg ten
    pozwala na ustalenie kosztu opłat bankowych może stanowić podstawę zapisu
    tych kosztów w księdze, bez względu na to, kto dokonuje wydruku, bank czy
    podatnik."

  • 2. Data: 2007-12-11 17:41:16
    Temat: Re: [podatki.pl] KPiR - wyciągi drukowane - OT - faktury w PDF
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 10-12-2007 o 16:50:59 t...@o...pl <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > pozwala na ustalenie kosztu opłat bankowych może stanowić podstawę
    > zapisu tych kosztów w księdze, bez względu na to, kto dokonuje wydruku,

    BTW tak mnie olśniło - skoro nie ma znaczenia kto drukuje wyciąg,
    to przecież analogiczna sytuacja jest z fakturami w PDF-ach ?!

  • 3. Data: 2007-12-11 18:04:48
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    t...@o...pl wrote:

    dArtykulu=2376

    > BTW tak mnie olśniło - skoro nie ma znaczenia kto drukuje wyciąg,
    > to przecież analogiczna sytuacja jest z fakturami w PDF-ach ?!

    Niezupełnie. Bank nie ma obowiązku wystawienia takiego zaświadczenia, a
    wystawca faktury ma obowiązek wystawienia faktury.

    Więc żeby było w miarę analogicznie, wystawca faktury musi się umówić/zlecić
    klientowi wydrukowanie faktury (a klient musi takie zlecenie przyjąć).

    Czy ktoś z tych którzy przysyłali ci faktury w .pdfach ma z tobą zawartą
    umowę o drukowanie faktur? :). Przeglądałem regulaminy wszystkich
    wysyłających w .pdfach, w żadnym nie ma wzmianki o tym.

    Najbliższe zleceniu jest zdanie u jednego "wysyłamy Panu fakturę za
    usługi .... proszę wydrukować to na swojej drukarce" :).

    p. m.

  • 4. Data: 2007-12-12 07:05:53
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 11 Dec 2007 19:04:48 +0100, mvoicem napisał(a):

    > Najbliższe zleceniu jest zdanie u jednego "wysyłamy Panu fakturę za
    > usługi .... proszę wydrukować to na swojej drukarce" :).

    Toż tego nie da się zakWalifikować inaczej niż jako zlecenie wydruku
    faktury ;)

  • 5. Data: 2007-12-12 15:13:37
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    jureq wrote:

    > Toż tego nie da się zakWalifikować inaczej niż jako zlecenie wydruku
    > faktury ;)

    Ale trudno mówić o umowie w tym przypadku, raczej o poleceniu. Poza tym,
    ciekaw jestem jak ten ktoś wyegzekwuje ode mnie wydrukowanie tego na mojej
    drukarce?

    p. m.