  • 1. Data: 2007-07-09 13:09:46
    Temat: % podatnikow w II i III progu
    Od: "pyrczak" <p...@i...pl>

    Gdzie znajdę informację o procentach płatników w poszczególnych progach
    podatkowych w Polsce?

  • 2. Data: 2007-07-09 14:20:26
    Temat: Re: % podatnikow w II i III progu
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 09-07-2007 o 15:09:46 pyrczak <p...@i...pl> napisał(a):

    > Gdzie znajdę informację o procentach płatników w poszczególnych progach
    > podatkowych w Polsce?

    Jak znajdziesz to wklej linka - osttanio tez szukałem i znalazłem tylko
    wtórne dane w jakiś artykułach, a na stronie MF nie udało mi się dogrzebać.

  • 3. Data: 2007-07-09 16:59:41
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    t...@o...pl w <news:op.tu7bgcsiipkhj4@unk.mshome.net>:

    > Jak znajdziesz to wklej linka - osttanio tez szukałem i znalazłem tylko
    > wtórne dane w jakiś artykułach, a na stronie MF nie udało mi się dogrzebać.

    np takie?:
    http://www.rzeczpospolita.pl/teksty/wydanie_050920/e
    konomia_a_18-4.F.jpg

    ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2007-07-09 17:16:49
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 09-07-2007 o 18:59:41 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

    > np takie?:
    > http://www.rzeczpospolita.pl/teksty/wydanie_050920/e
    konomia_a_18-4.F.jpg

    > ;-)

    Dokładnie, tylko nie wiem skąd to wzięli - jest adnotacja że obliuczenia
    autora,
    tyle że nie znalażłem też danych do tych obliczeń.

  • 5. Data: 2007-07-09 17:31:26
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    t...@o...pl w <news:op.tu7jmbgkipkhj4@unk.mshome.net>:

    konomia_a_18-4.F.jpg
    > Dokładnie, tylko nie wiem skąd to wzięli - jest adnotacja że obliuczenia
    > autora,
    > tyle że nie znalażłem też danych do tych obliczeń.

    Pewnie z podobnych do tego:

    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/statystyki/za_2
    005/roz_2005_internet_2.pdf

    HTH :)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2007-07-09 17:34:08
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 09-07-2007 o 19:31:26 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

    > Pewnie z podobnych do tego:
    >
    > http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/statystyki/za_2
    005/roz_2005_internet_2.pdf

    > HTH :)

    Ql, no proszę jak przeocyzłem :)

  • 7. Data: 2007-07-09 17:35:59
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

> [...]

    > autora,
    > tyle że nie znalażłem też danych do tych obliczeń.

    Pewnie z do tego:
    <http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/statystyki/roz
    _2004_prasa1.pdf>

    Za 2005 jest tu: