    From: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: podstawa opodatkowania vat w eksporcie (jaki kurs?)
    Date: Fri, 23 May 2003 10:28:22 +0200

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0b45.00000092.3ecdce3f@newsgate.onet.pl...

    > najbardziej zależy mi na informacji o podstawie prawnej, z której
    wynikałoby,
    > że to powinien być kurs dzienny NBP, a nie kurs z SAD.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Rafał
    Jakoś nie bardzo mogę coś innego znaleść ale ustawa Vat art.6 ust 6 " W
    eksporcie towarów obowiązek podatkowu powstacje z chwilą potwierdznia przez
    graniczny urząd celny wywozu towaru poza państwoą granicę Rzeczpospolitej
    .Wobec tego na kurs z sadu nie może być bo nie ma przekroczenia granicy.
    Poszukam jeszcze .
    Wiola