    From: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: podwyższyć dochód o wartość niesprzedanych materiałów
    Date: Fri, 21 Feb 2003 22:11:06 +0100

    Użytkownik "Pawel" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:b363b0$cg8$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Podatnicy prowadzący księgi rachunkowe powinni na koniec każdego miesiąca
    > podwyższyć dochód stanowiący podstawę opodatkowania o wartość zaliczonych
    > koszty, lecz niezużytych lub niesprzedanych materiałów i towarów.
    >
    > Dzis Gazeta Prawna opublikowala ten artykul i naprawde zakrecilo mi sie w
    > glowie. O co tu chodzi ??
    Chodzi o to że ustawa o rachunkowości pozwala zaliczyć w koszty materiały
    towary w momencie zakupu jednorazowo i można robić inwentaryzacjie raz w
    roku i wtedy korygować koszt a ustawa podatkowa mówi że podatek płcisz co
    miesiąc więc inwentaryzacja powinna być robina co miesiąc jeśli zmiany
    powodują znaczne zaniżenie dochodu .Kolejna niezgodność ustaw.
    Chory kraj chore przepisy.
    Wiola