    From: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: pomocy...;-P
    Date: Wed, 23 Jun 2004 20:49:28 +0200

    news:Pine.WNT.4.60.0406231831570.-407805@Athlon.port
    ezjan.zabrze.pl...
> [...]
    > [...]
    >
    > Sprzeciw.
    > Wtedy byłybyt podstawy do uznania że chodzi o umowę o pracę i ściągnięcie
    > sobie na głowę dla odmiany PIPu i Sądu pracy ZUSu (nieprawidłowe
    > składki) nie licząc.
    > Nie dość że chcesz "ustalić czas pracy" to jeszcze chcesz "poddać
    > kontoli pracodawcy" - wypisz wymaluj dopasujesz do wypracowanej przez SN
    > (i wpisanej do ustawy) linii orzekania co jest umową osobistą a co umową
    > o pracę.
    > Przepraszam za brak konstruktywnych uwag :[ ale mi się twój koncept
    I bardzo dobrze... Bo przynajmniej Slayer nie bedzie np. "uzupelnial" -
    gdyby wpadl na taki pomysl - list itp.
    Natomiast w takim razie, wychodzi na to, ze kontrola znalazla sobie to znane
    wszystkim "cos".
    A powiedz mi, czy wystapili na pismie z jakimis uwagami czy tylko strasza?
    No i moze kontrola jest prowadzona niezgodnie z Ordynacja - jaki masz temat
    kontroli???
    (kreatywnie wymyslam dalej - Gotfrydzie i nie tylko, prosze o zweryfikowanie
    moich pomyslow)

    Pozdrawiam
    LG

    PS.
    > A tak BTW: czy np. zapłata za powstrzymanie się od działania (np. umowa
    > o zakazie konkurencji) nie może być KUP ?? Przecież wtedy zapłata jest
    > dokładnie za to że nie da się wykazać iż zobowiązany coś robi :>
    Warto by to przemyslec... Ale wtedy i tak i tak ponosz jakies wydatki (czy
    ktos ma pomysl jak poniesc koszty bez wydatkow?;-)
    LG