    From: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: pomocy...;-P
    Date: Thu, 24 Jun 2004 06:58:01 +0100

    Użytkownik "Slayer" <nospam@am!op.pl> napisał w wiadomości
    news:19qkmqbrnffwt.1e8hhoihvxzpr$.dlg@40tude.net...

    > Wystąpili na piśmie. Zażądali przedstawienia dodatkowych (sic!) dokumentów
    > do umowy. Tylko tyle. Żadnych konkretów. Po prostu dodatkowych dokumentów
    > już. Tematem kontroli jest prawidłowe rozliczanie z budżetem w zakresie PD
    > i VAT za rok 2002, więc w sumie leży moja sprawa w jej zakresie.
    > Odpowiedzieliśmy informując, że żadne dodatkowe dokumenty nie były w
    > naszych relacjach wymagane - bo po co?? Nie dali wiary i zażądali (tym
    > razem ustnie) dodatkowcyh dokumentów, w tym (uwaga!) np. zakresu
    obowiązków
> [...]

    To moze to podpucha - jak zauwazyl Gotfryd, jezeli zaczniesz miec zbyt wiele
    dokumentow, to podejdzie to pod umowe o prace - a wtedy bedziesz mial
    problem.

    Sprobuj moze tak:
    - brak dodatkowych dokumentow (o ktorych pisze US) poniewaz to bylo
    zlecenie;
    - podatki od umow zlecenia masz w porzadku (ZUS, PIT);
    - proponuje piekne pismo, potwierdzajace wzrost dynamiki sprzedazy w okresie
    kontroli itp.(chociaz szkoda, jezeli dobrze rozumiem, ze nie ma zadnych
    protokolow kontrolnych itp...) - ale chyba zadne przespisy nie zakazuja
    wierzyc na slowo, prawda?

    Pozdrawiam
    LG