  • 1. Data: 2003-10-01 18:48:23
    Temat: poprawka PŁATKIKA 5.01.
    Od: "fart" <k...@g...pl>

    EHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    a jakby tak budyniem obsmarować ten cały w dupę jeża Płatnik.

    Przecież programiści dalej nie uwzględniają uwag nas użytkowników.
    NIE MA NA TO SIŁY.

    Uprzejmie informujemy, że Zakład Ubezpieczeń Społecznych udostępnił do
    pobrania poprawkę, eliminującą błędy wykryte w programie "Płatnik" wersja
    5.01.001.

    Program instalujący poprawkę dostępny jest do pobrania pod adresem:
    http://www.zus.gov.pl/pobr_pp.htm.

    DUPU DUPU srapu srapu .... jak mnie cieszy pieprzony komunikat o tym, że
    10-10-2003 r. wygasa mi hasło administratora i muszę sobie nowe poszukać.
    Będę je sobie tatuował na fałdach mózgowych, jest ich niewiele, bo jeden,
    ale zawsze więcej niż mają ci, którzy w Płatniku wymyślają nieopcjonalne
    rzeczy.

    kurdebele

    pozdrawiam
    fart

  • 2. Data: 2003-10-01 18:50:29
    Temat: Re: poprawka PŁATKIKA 5.01.
    Od: "fart" <k...@g...pl>

    i znowu bardzo przepraszam za wyrywność

    pozdrawiam
    fart

  • 3. Data: 2003-10-02 06:50:40
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    fart wrote:

> [...]
    > poszukać. Będę je sobie tatuował na fałdach mózgowych, jest ich
    > niewiele, bo jeden, ale zawsze więcej niż mają ci, którzy w Płatniku

    Ktoś tu niedawno podawał sposób na to hasło. Przed ustawieniem
    pierwszego trzeba pryśpieszyć zegar komputera tak o 10 lat do przodu i
    mamy 10 lat i 30 dni spokoju

  • 4. Data: 2003-10-02 12:22:01
    Od: "fart" <k...@g...pl>

    > Ktoś tu niedawno podawał sposób na to hasło. Przed ustawieniem
    > pierwszego trzeba pryśpieszyć zegar komputera tak o 10 lat do przodu i
    > mamy 10 lat i 30 dni spokoju

    Wiesz ... Jureq

    Jak Cie kurdelebele spotkam ...... to chyba bez 1,5 smirnoffa się nie
    obejdzie.
    Dziękuję bardzo za obejście idiotyzmu z pieprzonym hasłem.
    Podałem, jak instruowałeś, dałem na 15 lat do przodu i chyba spokój.
    ale skubany nie pozwoli powtarzać hasła przedostatniego.
    ale to mi chyba wystarczy.

    pozdrawiam
    fart

  • 5. Data: 2003-10-03 15:00:40
    Od: "Ryszard G." <r...@p...fm>

    Użytkownik "fart" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 5.01.001.
    >
    > Program instalujący poprawkę dostępny jest do pobrania pod adresem:

    Super program !!!
    A jaki oszczędny :) , nawet z poprawką.

    Na drukarce hp laserjet 1000 dokumenty wszystkie ZUS P RCX drukuje na jednej
    kartce papieru. Fakt, że człowiek tego nie odczyta, ale skaner ZUS "na pewno" da
    sobie radę. :)

    pozdrawiam
    przegrywający w boju z płatnikiem
    Ryszard

    PS Gratuluję wszystkim, którzy uporali się z "zasilaniem inicjalnym" wszystkich
    dokumentów w tym "niepełnych" korekt, zwłaszcza jeżeli robili "oszczędne" korekty
    RCA do starszych RNA.

  • 6. Data: 2003-10-03 16:16:21
    Od: "fart" <k...@g...pl>

> [...]
    wszystkich
    > dokumentów w tym "niepełnych" korekt, zwłaszcza jeżeli robili "oszczędne"

    Aaaaaaaa dziękuję :))))))))
    Ja właśnie wysyłałem całe komplety korekt a nie tylko błędne do ZUS
    elektronicznie
    W końcu nikt mi nie mógł zarzucić, że nie podoba mi się data w starej
    deklaracji

    No cóż szczęście to ma ............. szczęściarz :))))))))

    Już po zasileniu i wysłaniu pierwszych dokumentów :)))

    Ale jajo jedno też zniosłem :))))) .....
    Korygując deklarację za grudzień 2002 omyłkowo wpisałem grudzień 2003 .... i
    poszło i przyjęło się i mam potwierdzenia bez problemów
    jak zasiliłem takim dokumentem Płatnika 5 ... t na podstawie deklaracji
    korygującej z grudnia 2003 nie chciał mi zrobić deklaracji korygującej 2002
    hihihihihihihi
    Trzeba było plik skopiować a nie stworzyć z poprzedniego i dopiero wysłać

    Kurdelebele ...... przy okazji znalazłem u siebie dwa błędy :)))))))

    Jak wprowadzą Płatnika 14 .... to pewnie znajdę po omacku wszystkie błędy ..
    bo podgląd moich dokumentów w bazie ZUS , jak na razie nieeeeeosiągalny.

    pozdrawiam
    fart

  • 7. Data: 2003-10-03 20:52:09
    Od: Wiewióra <l...@p...onet.pl>

    Wiecie co? Trzymam w ręku płytkę z tym Płatnikiem i aż boję się zacząć
    instalować...
    Mam jeszcze miesiąc na to ale potwornie mnie nastraszyliście tymi ostatnimi
    doniesieniami. Może odważę się wieczorem w niedzielę by nie psuć sobie
    weekendu?

    Pozdrawiam

    Wiewióra

  • 8. Data: 2003-10-04 07:08:29
    Od: "fart" <k...@g...pl>

> [...]
    ostatnimi
    > doniesieniami. Może odważę się wieczorem w niedzielę by nie psuć sobie

    Szanowna Wiewióro
    Kurdelebee nie ma się czego bać a robisz błąd, że rozpoczynasz w niedzielę.
    Pamiętaj, że jest infolinia i zawsze możesz tam zadzwonić i kazać przez
    telefon prowadzić się przesz zagadnienie
    TO DZIAŁA UWIERZ MI TO DZIAŁA
    mówisz pracownikowi prokomu po drugiej stronie, że ma Ci pomóc i niech to
    robi razem z Tobą
    I ROBI żadnej łachy tutaj nie ma
    KOSZT POŁĄCZENIA TO JEDEN IMPULS
    (niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę)
    I rzeźbisz do uzyskania plastycznych własności materiału lub sukcesu.
    po to jest infolinia ...
    0801 346 002

    pozdrawiam
    fart

  • 9. Data: 2003-10-04 07:48:01
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Wiewióra" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:blkng3$hh3$1@kujawiak.man.lodz.pl...
> [...]
    ostatnimi
    > doniesieniami. Może odważę się wieczorem w niedzielę by nie psuć

    Nie bój nic.
    Poprawka do Płatnika 6.01 na pewno będzie
    zawierać zestaw do sepuku.

  • 10. Data: 2003-10-04 11:10:21
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > Pamiętaj, że jest infolinia i zawsze możesz tam zadzwonić i kazać przez
    > telefon prowadzić się przesz zagadnienie
    ==============================
    witaj Kurdelebee. farciarz z ciebie

    ja zawsze po pytaniu odsylany jestem do specjalisty, ktory bedzie dopiero po
    poludniu, a gdy dzwonie po poludniu to do specjalisty krory bywa rano. Jesli
    uda mi sie porozmawiac ze spacjalista, dostaje nr sprawy, ktora na nastepny
    dzien jeszcze nie jest rozwiazana, Mija kolejny dzien, i sprawa ma juz swoje
    rozwiazanie na ekranie monitora pani z infolinii. Zwykle jest to odpowiedz
    ktora niczego nie wnosi, tak jakbym pytal o cos zupelnie innego. Z mailami
    jest znacznie lepiej bo juz w kilka chwil po wyslaniu zapytania automat
    odpowiada mi ze nad moja sprawa wlasnie pracuje grono specjalistow (to
    podnosi na duchu i daje poczucie ze poruszylo sie wazny problem skoro
    potrzebna jest cala grupa ludzi do jego roziwazania) - odpowiedz ma nadejsc
    w ciagu 24 godzin. Ale nie nadchodzi. Po 24 godzinach uprzejmy automat
    informuje ze specjalisci nadal pracuja nad problemem, mam uzbroic sie w
    cierpliwosc i jeszce troche poczekac. W koncu nadchdzi odpowiedz (czasem po
    tygodniu, a czasem nigdy) odpowiedz niczego nie wnosi, Trudno sie nawet
    domyslec jakie bylo pytanie do tej odpowiedzi i czy to co nazwane jest
    odpowiedzia jest odpowiedzia na cokolwiek. Czasami otrzymuje puste maile z
    infolinii. Mam wrazenie ze konsultanci wynagradzani sa od ilosci udzielonych
    odpowiedzi, lub ilosc wyslanych maili. Co jest w srodku - mie ma zadnego
    znaczenia

    Atomek