    From: "fart" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: poprawka PŁATKIKA 5.01.
    Date: Sat, 4 Oct 2003 09:08:29 +0200

    > Wiecie co? Trzymam w ręku płytkę z tym Płatnikiem i aż boję się zacząć
    > instalować...
    > Mam jeszcze miesiąc na to ale potwornie mnie nastraszyliście tymi
    ostatnimi
    > doniesieniami. Może odważę się wieczorem w niedzielę by nie psuć sobie
    > weekendu?
    > Pozdrawiam

    Szanowna Wiewióro
    Kurdelebee nie ma się czego bać a robisz błąd, że rozpoczynasz w niedzielę.
    Pamiętaj, że jest infolinia i zawsze możesz tam zadzwonić i kazać przez
    telefon prowadzić się przesz zagadnienie
    TO DZIAŁA UWIERZ MI TO DZIAŁA
    mówisz pracownikowi prokomu po drugiej stronie, że ma Ci pomóc i niech to
    robi razem z Tobą
    I ROBI żadnej łachy tutaj nie ma
    KOSZT POŁĄCZENIA TO JEDEN IMPULS
    (niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę)
    I rzeźbisz do uzyskania plastycznych własności materiału lub sukcesu.
    po to jest infolinia ...
    0801 346 002

    pozdrawiam
    fart