  • 1. Data: 2004-06-24 13:01:21
    Temat: poszukuje notariusza -pilne
    Od: "Aneti" <a...@i...pl>

    Witam serdecznie!
    Poszukuje pilnie notariusza z min 24 -letnim stażem, lub nie pracujęcego już
    w zawodzie- najlepiej w woj małopolski- prosze o kntakt: tel 880 492 969,
    e-mail: a...@i...pl

    dziękuję

  • 2. Data: 2004-06-24 14:20:16
    Temat: Re: poszukuje notariusza -pilne
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Aneti" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Poszukuje pilnie notariusza z min 24 -letnim stażem,

    lol, można wiedzieć dlaczego taki ze stażem 15 lat się nie nadaje?? ;-)

  • 3. Data: 2004-06-24 15:10:51
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Slayer" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > lol, można wiedzieć dlaczego taki ze stażem 15 lat się nie nadaje?? ;-)

    aaa, domyślam się, chodzi o dziadka z jajecznicą w głowie który jest już
    prawie ślepy i podpisze się pod każdym podstawionym dokumentem... szybko
    potem umrze i nie zdążą go zamknąć...;-P

  • 4. Data: 2004-06-24 19:46:34
    Od: "Aneti" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Slayer" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    napisałm na priv- mam nadziję,że doszło:)
    pozdrawiam

    PS. z dziadkiem absolutnie nie!!

  • 5. Data: 2004-06-25 06:48:37
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > lol, można wiedzieć dlaczego taki ze stażem 15 lat się nie nadaje?? ;-)

    Za mlody jest ... przy takim stazu to pewnie z 70 lat bedzie mial

    ;)