  • 1. Data: 2004-06-24 09:32:49
    Temat: deklaracja VAT sekcja D.2 i D.3
    Od: "Magdalena" <m...@a...pl>

    Witam!
    Mam pewne wątpliwości dotyczące deklaracji VAT sekcja zakupy.
    Prowadzimy działalność krajową wyłącznie opodatkowaną oraz komis sprzętu
    sportowego opodatkowany wg art. 120 (marża).

    Część D.2.
    Tutaj wpisuję zakupy do rozliczenia w miesiącu bieżącym łącznie z fakturami
    korygującymi oraz kwotę podatku VAT w nich zawartego

    Część D.3.
    Nie mam pomysłu co tam wpisać. Czy to w części D.3. na początku następnego
    roku skoryguję podatek naliczony z 2004 roku jeżeli okaże się, że czynności
    zwolnione były przez nas wykonywane (z podziałem na ST oraz pozostałe)?
    Zatem oznaczałoby to, że części D.3. w tym roku nie będę w ogóle wypełniać,
    tak?

    Bardzo proszę o weryfikację moich "podejrzeń"
    pozdrawiam
    Magdi

  • 2. Data: 2004-06-24 18:01:59
    Temat: Re: deklaracja VAT sekcja D.2 i D.3
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "Magdalena" <m...@a...pl> wrote in message
> [...]
    wypełniać,
    > tak?
    >
    > Bardzo proszę o weryfikację moich "podejrzeń"

    kurcze, zbyt trudne/proste/oczywiste??
    Maddy, Gotfryd, bardzo proszę o pomoc, jak to cholerstwo wypełnić?

    Magdi

  • 3. Data: 2004-06-25 07:36:06
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "Magdalena" <m...@n...autograf.pl> napisał w wiadomości

    > fakturami

    > czynności
    > wypełniać,

    Wg mnie dobrze myślisz.

    > kurcze, zbyt trudne/proste/oczywiste??
    > Maddy, Gotfryd, bardzo proszę o pomoc, jak to cholerstwo wypełnić?

    Może jeszcze nie jest za późno:
    http://glinki.com/?l=hoebs3
    http://glinki.com/?l=ftkvj6

    Pozdrawiam