  • Data: 2014-03-11 20:33:02
    Temat: Re: potrącenia PIT
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    tusk, donald tusk wrote:
    > wypełniłem PIT37 i wyszła mi nadpłata 100 tysięcy... zadwolony złożyłem
    > szybko PIT, a tu po dwóch miesiącach przyszedł PIT z UP, złożyłem
    > korektę na której wyszło, że mam dopłacić 100 milionów... jako porządny
    > obywatel wpłaciłem niezwłocznie... ale... dwa dni po wpłacie 100
    > milionów, przyszedł mi zwrot tych pierwszych 100 tysięcy... co mam teraz
    > zrobić? zachachmencić i się nie przyznawać?

    no ten druig pit z doplata na 100 milionow wypelniles blednie bo nie
    uwzgledniles zwrotu 100 tys (to ze faktyczni jeszcze nie przyszedl jest
    bez znaczenia) Stan faktyczny jest taki ze z pierwszego pit winikal
    zwrot 100 tys i to nalezalo uwzglednic w drugim pit. wywczas byc ci
    wyszlo ze masz do zaplat milion sto

    zrob teraz korekte to tej pierwszej korekty uwzglednij ze dostales sto,
    uwzglednij, ze milion juz wplaciles i wyjdzie ci 100 do doplaty
    masz szczescie ze jeszcze nie koniec kwietnia by jeszcze odsetki
    musialbyc doliczyc.